19 september 2015

Experiment i det lilla

Ikväll lägger jag Ivan i vagnen och testar att stanna kvar på en middag längre än till halv åtta. Ett par orosmoment finns, det första är "tänker han nånsin somna" (går med vagnen på mörka gator nu) och det andra är "om han somnar, kommer han vakna av diverse portljud och hissar", men störst av allt är nog ändå "tänk om han vaknar och tror det är morgon när vi kommer hem sen, fy fan vad jobbigt". Lyckligtvis pågår detta experiment två kvarter från vårt hem, hos Frida och Frans. Och jag är redo för diverse motgångar. Tror jag. Återkommer med resultat. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har kört en del kvällar med hörselkåpor på barnen. Då har de sovit fantastiskt gott. Fast kag har inte haft svårsövda barn.

Anonym sa...

Jag har kört en del kvällar med hörselkåpor på barnen. Då har de sovit fantastiskt gott. Fast kag har inte haft svårsövda barn.

Lisa sa...

Jag har kört en del kvällar med hörselkåpor på barnen. Då har de sovit fantastiskt gott. Fast kag har inte haft svårsövda barn.