2 december 2015

Hittade tre prinskorvar i handbagaget när vi landade.

Vabbade in i det sista men nu skriver jag det här från Londons tunnelbana trots all spänning i veckan. Ivan hade feber lite on and off i något dygn men verkar helt fine idag (märker ni hur jag svänger mig med svengelskan såhär 30 minuter efter att jag landat?) så planen fortskred och han åkte till mormor i Uppsala. Han var rent av så pigg att han skippade dagvilan helt och höll ut till 19.00 då han slocknade. Igår tog läggningen 1,5 timme förresten. Undrade seriöst om någon ond jävel stoppat koffein i Ipren-flaskan. Han var så speedad. Kanske blir en del barn såna efter en liten sjukdom när de blir friska igen? Eller bara mitt. Eller något annat. Oh well. Nu ska jag checka in på mitt hotell, möta upp min chef och en branschkollega, äta middag och planera morgondagen. 

Inga kommentarer: