17 december 2015

Om och om igen

Tro det eller ej men inatt började det om. Jag kom hem sent från en julfest med jobbet och han sov med farmor men började ganska snabbt vrida sig oroligt. Jag ville inte tro det men fattade att ngt var på gång. Efter att han vridit och vänt på sig och suckat och stönat och inte kommit till ro bar jag upp honom i badrummet här hos farmor och farfar. And there we went again. Efter nästan 2 kräkfria dygn. Alltså jag fick nästan panik. Farmor och farfar fick ligga uppe och lugna mig, jag började skaka i skräck ocj ångest och klarade inte tanken på att sova bredvid honom väntandes på mer ännu en natt. Nu sover farmor med honom och jag har legat vaken i en gästsäng på nedervåningen och vågar inte vara nära. Det är tyst från där de sover. Snart kommer han vakna. 

Inga kommentarer: