30 januari 2016

Made it through januari - wiiiiiiii!

Nu! Nu är intensiva januari över! Jag klarade denna årets allra mest hektiska jobbmånad och det där stora eventet och allt vad som kommer med det är förbi, över, blev succé, alla glada. Jobbade alltså idag också. Ivan var hos farmor och farfar. När jag åkte ut vid tretiden sköljde en sådan enorm trötthet över mig att jag först tänkte att det var en influensa på gång, sedan en magsjuka (pga mådde illa), sedan att jag kanske bara var trött. Så ända in i helvete trött, om ni ursäktar franskan. 

Nu välkomnar vi februari, vi välkomnar tillbaka min projekledarkollega som varit ledig hela januari, vi (o)välkomnar väl förmodligen en del vabbande om jag förstått andra småbarnsföräldrar rätt, vi välkomnar en normal (tror jag) arbetsbelastning och helst inte så många nätter framför jobbdatorn för att "hinna ikapp" eller "bara lösa den här lilla grejen". 

Aaaaah. Måste sova lite nu. Ni kan vila ögonen på den här stjärnan så länge. Alltså "Apis". En mycket kär apa jag stulit en gång (förlåt) och som nu sällan lämnar min sons händer. Älskar att han hittat sig ett trygghetsobjekt förresten. Tog bara ett år och elva månader. 



Inga kommentarer: