2 januari 2016

Såhär blev det nu. Mer väntan.

6 kommentarer:

Anonym sa...

<3<3

AnnaH sa...

Ack ja! Jag minns det som igår fast det är drygt 40 år se. Min lilla dotter hade kräkts i flera dagar och jag skulle försöka få i henne diverse vätskerika och stoppande saker. Jag kan bara säga: välj inte blåbärssoppa. Den lilla älsklingen sparkade en full tallrik över hela köket. Fläckarna gick aldrig bort riktigt.

Anonym sa...

Men var det Rota som Ivan hade fått tidigare? Verkar vara så vidrig magsjuka :(

egoistiska egon sa...

Hur går det för er?

Caroline sa...

Fett och socker. Barn går gärna in i svältläge och för att få igång brukar det vara det som behövs för att ta dem ur det där läget. Glass med vispgrädde och bananer och chokladsås och maränger är ju typ det ultimata men det ska ju förstås passa med aptiten också. Jag har haft barn som liksom ditt blivit helt ur form i magen efter sjukdom och inte velat börja äta. Temporär laktosintolerans är vanligt efter magsjuka hos små så det hade jag fortsatt skippa. Men annars är alltså fett och socker mitt tips.

Schmarro sa...

Han får exakt allt (laktosfritt) som finns att välja på just nu. Alltså jag erbjuder och slänger så mkt mat att det är vansinnigt.