8 januari 2016

Tack

Tack för alla kommentarer, muntra tillrop, små berättelser om vilka ni är och anledningar till att ni är med mig. Älskar att ni finns. Älskar. 

Många av er skrev att ni sällan kommenterar och det tycker jag förstås är totalt okej. Ingen behöver kommentera för att vara snäll eller som kvitto på att ni läser. Jag är så glad att ni finns där i det tysta också. Men ni vet väl om att jag alltid läser varenda en av era kommentarer, tar dem med mig och verkligen, jo men faktiskt: begrundar dem? Och att om det är något ni undrar över, tycker jag ska skriva mer om, är nyfikna på eller vill säga så gör det, skriv, fråga, hojta. Jag har all tid i världen och nästan inga gränser. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Är en 32-årig tvåbarnsmorsa från Jönköpingstrakten som läst hos dig sedan.. länge. Iallefall sedan popmorsa fortfarande bloggade.
Usch, är också dålig på att kommentera, men lär mig också mycket om olika barn och beteenden och får tips av att läsa dina inlägg och kommentarer. Underbara människor som kommenterar här faktiskt. Har en tjej som är 5 och en kille som är drygt 2 och är på ett helt annat sätt än sin syster. Mer intensiv på många sätt om du förstår. Ja.
Så, hejhej, och kram!
/Ida