29 mars 2016

Bra så

En frisk dag och en lämning utan tårar OCH en natt då barnet sov 19.30-07.30, vet inte om jag har så mycket mer att begära av livet just nu? 

Jo, det vore fint om mina tröjor från Otherwild kunde anlända - två veckor sedan de shippades nu och jag är så SUGEN. Och så vore det fint att kunna klicka på länkar i mail på mobilen eller länkar när en tex googlar i mobilen men det var visst något skumt med nya uppdateringen för iPhone. Rätt värdsligt ändå? 

Råkade för övrigt ta en jättefin bild på Nytorget idag och nu ligger den där som en katt bland hermelinerna fast tvärtom (alltså jag tar så MÅNGA fula bilder varje dag, är 100% usel fotograf dessvärre) så nu lägger jag den här så att den hamnar någonstans. 


Och med det - god natt. 

3 kommentarer:

Linnea i USA sa...

Jag blir sa glaaaad av detta inlagg! Grattis till somnen!

Erika sa...

Haha. Har alltid trott att du medvetet typ bara tar upp mobilen och "trycker av" för att det är så hype m insta etc och många bloggar har superfina och redigerade bilder osv. Tänkte det var ngt slags medveten anti grej att fota exakt så som livet ofta faktiskt exakt ser ut!:)

Schmarro sa...

Tyvärr ej alls statement, bara sjukt dålig fotograf med typ blind spot för det grafiska rent allmänt. Oh well har andra kvaliteter.