31 mars 2016

Nu! Äntligen!

Nu kan man uppdatera IOS så länkarna börjar funka igen. Om någon mer än jag haft samma problem och missat denna viktiga info alltså. Det var ju en av de två sakerna jag önskade mig härom dagen. Den andra var att kläderna från Otherwild skulle komma och det gjorde de idag. Hurra igen! 


Nu skulle man ju kunna tro att jag fått allt jag önskade och därmed är nöjd, men nej. Nu önskar jag innerligt innerligt innerligt att vi slipper denna vändan av magsjuka som går på förskolan. Tänker ej på annat. Har fått tips att testa hypnos mot min fobi och börjar känna mig benägen. Någon med tips på grym... Ej, hypnositör? Hit me please. 

3 kommentarer:

Hanna R sa...

Väntar med spänning på tips om hypnotisör... Går just nu kbt för spyfobi men att göra avslappningsövingnar och "känna lugnet i kroppen" funkar inte (än?) på mig tyvärr. Hoppas ni håller er friska och får en kul helg!

F sa...

Åh, jag sitter precis och vill beställa den tröjan men undrar över storlek. Hur är den i storleken?

Schmarro sa...

Jag tog medium och den är perfekt om en är ca 174 cm och liksom gillar den lite pösig. Hade jag fått välja halv-stl hade jag tagit small och en halv.