30 mars 2016

Så pass snål

Okej varning för exponerande av sjukt osoft drag hos mig själv nu men när jag fick veta att sex av fjorton barn i Ivans grupp nu är hemma med feber och hosta tänkte jag typ: MEN SKÖNT. Skönt att det inte alltid bara är Ivan som alltid får allt när alla andra grymma små tvååriga immunförsvar bara valsar vidare genom vintern, det har känts lite så och då börjar jag liksom noja över varför han är så vek till slut. Så nu när halva gruppen trillat dit på samma som han hade förra veckan och den innan det (feber på kvällar och vansinnig hosta) valde jag alltså att reagera med ett tyst men icke desto mindre starkt klingande "YES". 

Mvh, tydligen otroligt skadeglad. Förlåt. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänker mer att du är mänsklig än snål! /Sara

Colombialiv sa...

Håller med Sara!