4 april 2016

Lever life

Jo förresten! Har ju missat att berätta att jag minsann visst fick gå på konsert. OCH en aw i fredags med vänner. Så här har det tankats socialt kan jag meddela. Och på ett sätt är det typ en lättnad att magsjukan är här. All denna förväntansångest och oro jag går med är liksom rätt så ("rätt så") tärande, och nu kan vi skippa den för det har redan hänt. Nu rider vi ut detta, avvaktar och ser om jag blir sjuk, och till nästa helg ungefär kommer jag vara på ett väldigt livsbejakande och glatt och yäh-igt ställe. Hoppas jag. Nu ska jag ta ut Ivan som är feberfri och pigg i vagnen en stund. Han vill "titta på tåg" så kanske vågar vi oss till en perrong nu när det är folk-glest och han sitter avskärmad i vagnen. Önskar vi kunde vara hemma men snart kommer rör-gubbarna. Och det gick inte att ställa in. 

Inga kommentarer: