22 april 2016

Nailed it!

Postade den här på instagram idag och konstaterade att en del ändrats sen dess. Två vagnar har vi förbrukat, jag har klippt mig (tack och lov!) och återgått till jobb, har bytt stadsdel, gått igenom livets hittills största kris, slutat amma aka har ej tillstymmelse till ens en a-kupa längre, är numera singel slash änka, och "lite annat" som skett. Ni vet det mesta. Men Ivan är sig lik: 


I alla fall! Vi har pratat ALLDELES för lite, inser jag när jag ser denna bild, om att jag slutat bita på naglarna. Tog bara 36 år av ihärdigt bitande. Trodde aldrig jag skulle sluta. Men så en dag förra våren berättade någon att en visst kan ha akrylnaglar under en övergångsperiod och så vips hade jag det. Kanske ett halvår? Plockade bort all typ av förstärkning i november och nu gör jag det inte längre! Biter alltså. De är svaga och inte så fina, men de finns. Jag är fortfarande usel på att måla högerhanden. Men men. Jag har nästan slutat gömma händerna på ren reflex så snart en kamera är i närheten alternativt det är jobbmöten etc. Tänk va. Applåd till mig för det. 


4 kommentarer:

eff sa...

Bra jobbat! På allt.

egoistiska egon sa...

Men jävlar vad Ivan är sig lik. Frans hår knappt att känna igen på gamla bilder. Och heja dig för allt! Så jävla bra jobbat.

Anonym sa...

Snyggt!! Nagelbitandet. Jag är 36 år och bitet frenetiskt, kanske ska jag testa akryl! Sätter man på på salong el själv? Måste man underhålla ofta?

Schmarro sa...

Sjukt, men minns inte? Var 5-6:e vecka kanske? Minns inte ens vad det kostade nu. 1000 första gången och 400-500 per påfyllning sen? Chansar. Sorry!