17 april 2016

Så göttigt ändå

Okej glöm det där om umä. Verkar som att broren kommer hit istället (HURRA!). En annan gång kommer jag dock behöva tips på rum/lgh att hyra så spara denna ödmjuka förfrågan till juni plz. 

Idag har jag och ivan haft en helt underbar dag. Jo, underbar. Jag är ju inte den som drar mig för att berätta när det är jobbigt (ni ba no shit sherlock) så för att variera temat lite vill jag ändå nämna att vi haft det LÖVLY. När det regnade åkte vi olika färdmedel på spår (pendel, spårvagn, tunnelbana) tillsammans med Ruben och Bill. När Bill skulle gå hem och sova drog vi till Bergsgruvan och lekte ett tag. Att sova var inte heller idag på Ivans agenda tydligen. Spontant anslöt Frida och inez. Sedan hängde vi runt resten av dagen. Fikade lite här, lekte lite där, satt i nån park, gick lite, så himla härligt. Ivan var på strålande humör mest hela dagen och tja, sånt påverkar ju rätt mycket? Vid fem gick vi hem, lagade mat och nu känns allt sådär perfekt harmoniskt som det gissningsvis kommer att vara i exakt 45 minuter till. Då kommer Ivan börja hetsa upp sig över att han inte vill sova osv. Men det tänker vi inte på nu. 

Här har vi köpt kakor och bulle och saft av några scouter. 
Här lekte Ivan jättelänge. 
Här gungade vi ett tag. 
Hör är vi på väg hem och stannar en sista gång, denna gång i Bofills Båge. 
Här slog sig Ivan ned och sjöng några sånger en god stund. 

Ja, det var väl det. Over and out. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad lika ni är! Så fina!