16 maj 2016

Who took the bomp?

Här ser man tydligt att jag igår kväll "prioriterade sömn" och gick och lade mig föredömligt tidigt. Man ser också att något hände som väckte mig där i mitten av de mörka timmarna. Mindes det inte förrän jag kollade in appen men jo visst ja: BOMP sade det, följt av rasande UÄÄÄÄÄH och så hade ungen trillat ur sängen. Ändå bra jobbat att detta var första gången? Minns nu också paniken av att vakna till dessa två tätt efter varandra följande ljud. Herregud man kan väl bryta nåt? Eller inte, man kanske är mjuk när man är två och sover. Tur att vi har en gosig heltäckningsmatta ändå. 


3 kommentarer:

egoistiska egon sa...

Blir sugen på att skaffa appen. Ska man ha telefonen under huvudkudden eller hur gör man?

Schmarro sa...

Oh, nej det är alltså appen som tillhör devicen, vilket är min FitBit, som jag ÄLSKAR.

egoistiska egon sa...

Aha! Får skaffa en fitbit då.