20 januari 2017

2017

Ptja men vi är väl inne på andra veckan av vab och Ivan har haft feber hosta snor och jävligt sänkt allmäntillstånd och det hela toppades med en rejäl spya idag vid två och sedan dess inget mer men jag går nu och väntar på 1. Fler spyor under natten samt 2. Eget insjuknande och uppå detta skriver jag just ingen bok alls just nu pga se ovan, och jag är väldigt efter med mitt ordinarie jobb och otroligt sliten efter all vab, all desinficering av ytor och tvätt av textilier och förresten, vilken sekund som helst dör nog mormor och så det här med Trump och ja, all in all kanske 2017 hade kunnat starta lite bättre kan en tycka.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åh. Det blir nog bättre under året. Och tänker att Ivan kanske bara kräktes upp snor. Min dotter kräks ofta när hon varit snorig ett tag, särskilt när hon är hostig. Håller tummarna!

Linda sa...

Men näe vicken kämpig årsinledning! SNART kommer iaf våren och lindrar, det är jag säker på. Kram ❤

Anonym sa...

Livet är som vågor på havet. Just nu är du i en dal, men det betyder bara att sedan kommer en topp.

Johanna sa...

Fy fan, håller med dig till hundra procent. Själv har jag legat 9 dagar nu med influensa och öroninflammation, som antibiotikan inte bet på så nu har jag fått en ny kraftigare kur som verkar slå ut hela kroppen. Och vi missar min barndomsväns bröllop idag, vi skulle ha åkt en barnfri helg till ett vintrigt Dalarna. Och så har barnet och A också blivit krassliga. Och Trump. Förlåt för kommentar som bara handlar om mig själv, men ja, 2017 har börjat som en liten röv.

egoistiska egon sa...

:( hoppas ni kryar på er snart

Anonym sa...

Kom igen! Det kan alltid bli värre! Kämpa, du är svensk!

Marlene Johansson sa...

Hallå!
Vilken mail når man dig på då man har en fråga?
All the best,
Marlene

Schmarro sa...

Marlene: schmarro at gmail punkt com!